slutet på ännu en vecka

Sitter i sängen med datorn och en kopp varm choklad. Var barnvakt ikväll, gillar det. Barnen är så lätta att få isäng, och efter det är det så lugn och skönt i huset.
   Det har varit ännu en underbart härlig dag. Sedan i lördags har det varit strålande väder och även väldigt varmt. Jag har hittat några riktigt underbara platser utmed Rheinfloden, där man sällan möter några andra människor. Det är långt ifrån stadens rörelser, ja det känns som att jag befinner mig flera mil från Düsseldorf. Satte mig vid stranden och solade. En bit bort var det två hundar som rusade ner i vattnet för att svalka sig. Vill så gärna visa hur fantastiskt vacker det är, men är rädd att det inte går att fånga på bild. Det är lixom inte barna njutning för ögonen. Ljudet är så anorlunda, man hör bara vattnet skvalpa mot stenarna och lukten.. påminner om sommaren.

Imorgon är det fredag. Kan knappast fatta att det gått ännu en vecka! Hela mars har bara rusat iväg. Blir en bra dag imorgon. På kvällen ska jag träffa Mia och Johanna. Vi ska ha myskväll hemma hos Mia och laga god mat och ha det supertrevligt.

Är faktiskt min sista helg som tonåring.. hehe. Men blir väll mer firande lite senare, när jag kommer hem över påsken. För nu är biljetterna äntligen bokade! Kommer hem skärtorsdagen och åker hem onsdagen därpå. Skönt att ha det att se fram emot :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0