20 år

Så, då har man fyllt år en tjugonde gång.
Firade mig lite redan i fredags med tjejerna. Mia, Johanna och Nicole överaskade mig med balonger direkt när jag klev innanför dörren till Mias lägenhet.
  Sedan lagade Johanna och Mia en supergod pastasås med kyckling, soltorkade tomater och en massa annat smarrigt i. Lyxx!
Efter en trevlig middag fick jag även en jättegullig presint, ett rosetthalsband, ett fins kort och även en cupcake med ett ljus i mitten :) jättefint av dem!





I måndags, när jag hade min födelsedag, blev jag väckt med sång, presenter och tårta på sängen av familjen :)


Lite av presenterna jag fått :)

Halsbandet jag fick av tjejerna, supergulligt!

En söt chokladask

presentkort på HM - Myyycket användbart!

En box med kräm, svål, peeling och ansiktsmask



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0