tillbaka igen

I onsdags kväll kom jag tillbaka hit igen. Resan gick bra, även om det alltid är roligare att resa åt andra hållet. Efter två veckor hemma hade jag hunnit vänja mig vid livet i åby, med familjen och alla mina vänner. Men så plötsligt var det dags att åka igen, och det kändes inte så speciellt roligt.
  Men gämfört med förra gången i oktober, har jag nu lärt känna mycket mer folk här nere, och många av dem har jag verkligen saknat medan jag varit borta. Det gjorde det iaf lite lättare att sätta sig på planet och åka ner igen.

I eftermiddag ska jag träffa Johanna och en annan ny svensk aupair som heter Helene och imorgon ska jag fika med Mia. Det bli bra det :)

I förmiddags tog jag en promenad och köpte ny påfyllning för mitt internet. När jag klev utanför dörren fick jag en chock!! Värmen nästan slog emot mig kändes det som. Innan har temperaturen legat runt 0, men idag... +13!!!!!
Såå, vårkänslor den 8:e januari, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0