Lite bilder från dagarna hemma

Eftersom det inte händer så mycket här för tillfället tänkte jag istället lägga upp lite bilder från mina två veckor hemma över jul/nyår!

Jag och syster hemma framför granen

Pappa fick spela tomte för kusinerna

Försökte samla hela kusinskaran på ett gruppfoto.. det var inte lätt...

farfar och sally

Sara och Jorunn på nyårsafton

Dags för 12-slaget!

Ser ut som Jorunn sjunger något.. men vet inte riktigt

Träffade även Linnea för första gången på nästan ett halvår!!
Här undersöker hon snön på lite närmare håll.

Blev självklart några rundor på stan också!

Förstår att alla där hemma börjar tröttna lite smått på snön.. men själv
tyckte jag det var underbart med så mycket snö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0