folket i stan

Pratade med min syster nu på morgonen. Berättade lite om vad jag gjort i helgen, och vilka folk jag träffat osv. Hon klagade líte på att det var så många namn  och att det känns lite skumt att inte ha någon bild av de människor jag hänger med här. Så därför tänkte jag lägga upp lite bilder på några av de människor som jag träffar mest här nere :)

Mia (med mina glasögon) - Finland, FAST (!) finlandsvenska

Johanna - Göteborg

Alicia - Vancouver

(jag), Ilse - Mexiko och Lesley - Zimbabwe

Brittany - San Francisco

Nicole - Minnesota och hennes svenska pojkvän Marcus som var på besök

Annika - Linköping (har tyvärr ingen annan bild)


Det var några i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0