dricker avslagen cola

maaaaaaaaaagsjuuuuuuuk!!

Hade riktigt ont i magen igårkväll. Maten bara växte i munnen och det var så gott som omöjligt att svälja .. Jag gick för att sova redan kl 9, men då började illamåendet att komma. Somnade ändå till slut, men kl halv 12 i natt fick jag snabbt skynda mig upp för en första vända.. blev en till sväng kl 4 inatt..

Det var grymt jobbigt att gå upp i morse och väcka barnen. Jag kunde knappast stå upp och mådde fortfarande riktigt illa och kallsvättades hela tiden. Efter att ha pratat med föräldrarna bestämde de sig iaf för att lämna barnen på dagis/skolan. Jag kunde alltså gå direkt i sängen igen.

... Jag sov från kl 9 - 14:30!!!!!!!!!! Och ändå har jag fortsatt att vara jättetrött resten av eftermiddagen/kvällen ^^
lyckades äta lite ljust bröd till kvällsmat och nu står ett glas avslagen cola på nattduksbordet. Nu hoppas jag på en lugn natt och att jag vaknar med en återställd och hungrig mage imorgonbitti!

Jag hoppas även att huset står kvar när jag stiger upp, för det blåser rätt skapligt här utanför..

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0