det går upp och ner

Nu har jag verkligen fastställt det, aupairlivet går i vågor. Det verkar som att alla upplever det. Ena stunden är det helt underbart och nästa stund är det en enda mardröm. Förra veckan var allt ganska så nere på bottnen, men nu går det spikrakt uppåt igen :)

Barnens mormor kom ju hit i fredags och sedan dess har det varit riktigt bra. Det blir både lite avlastning med barnen, men även ett mkt trevligt sällskap till mig :)

Idag ska vi gå på stan tillsammans och det kommer utan tvekan bli super. Det verkar även inte som att det kommer börja regna idag, vilket i sig är ett stort pluss!

Och igår var det alla hjärtans dag, vilket mellanåt kan kännas en aning överdrivet. Men måste säga att gårdagen var precis perfekt och alldeles lagom. Paulo hade lagat en helt underbar middag och sedan tittade vi på film.

Imorgon börjar min tyskakurs igen, efter att ha haft nästan två månaders uppehåll. Då kommer jag att träffa många av mina vänner igen, det blir toppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0