Frost..

Usch, nu har kylan från norr verkligen letat sig nedåt. I morse när vi gick till skolan var det bara 2 grader varmt och alla tak var vita av frost. Känner verkligen inte för snö just nu, men den risken är än så länge minimal enligt tyskarna. Brukar mkt sällan snöa innan jul. 

Men det var en väldigt fin morgon, så jag tog på mig ordentligt med kläder och gick en ordentlig sväng efter att ha lämnat barnen. Det var jättehärligt! :)

Nu har jag även hunnit med att stryka lite kläder och fixa lite med bilder som jag tagit. (hade lyckats glömma kamerasladden hemma i sverige, men mamma och pappa kunde som tur var skicka den på posten)

Nu kurrar min mage något hemskt, så tror det är dax för lite käk! :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej kul att läsa på Din sida själv är jag förkyld

här var det sådan frost att jag fick skrapa rutan min frissa gick på 750 kr. Ha det

2010-10-26 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0