...

Tänkte skriva igår, men då var jag på dåligt humör så det avr nog lika bra att jag inte hann skiva någe då. Fick nämligen svar från Rheibahn (typ som östgötatraffiken) att jag måste betala 40 € bara för att jag råkade ta fel tåg!! Det kanske inte är så mkt att gå och vara sur för, men jag trode nästan att de hade dragit in bötern, eftersom de inte hört av sig på så länge.. men nej, självklart inte.
  Sedan var jag också lite irriterad på familjen, eller föräldrarna rättare sagt. De hade inte gjort något speciellt, men jag retade mig väll lite extra på allt det där. Jag menar, Nils fyller 6 år i vår, då behöver man väll inte dricka varm mjölk i en vällingflaska med gummipip fyra gånger om dagen!? Han skäms ju över det själv, och vill absolut att ingen ska se när han dricker mjölken. 
  Det är så många småsaker som jag inte orkat ta upp, men som ändå stör mig hela tiden. men men..

Idag har det iaf varit en mkt bättre dag! Hade tyskakurs på morgonen, och trots att jag missade min spårvagn och kom lite sent så var det en väldigt lyckad lektion. Alla är så snälla och lärarinnan är väldigt rolig. :)
  Sedan, efter att ha ätit litelunch, gick jag till affären och handlade. Jag tycker egentligen inte så mkt om att gå och handla mat, för jag måste alltid leta så mkt efter allt jag behöver. Men idag gick det faktiskt riktigt bra! Jag köpte lite olika saker som jag sedan, nu ikväll, använde för att göra tacos.
   Det blev riktigt uppskattat av familjen, som aldrig tidigare gjort tacos (!) och bara ätit det en gång tidigare hos några kompisar.
   Jag fick även min lön idag, några dagar tidigare, eftersom jag ska till paris i helgen. Och de har pekat ut alla sevärdigheter osv för mig. Det kommer bli en rolig, MEN intensiv dag, hehe. 

Men nu måste jag verkligen sova, för imorgon ska jag på filmkväll till Mia! :) Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0