nyårsaftonsmorgon

Nu har jag varit i sverige i en vecka. Resan gick trots omständigheterna helt ok och jag landade på skavsta kvällen den 23.e :)
  Julafton var en jättemysig dag, även om det hade varit skönare att ha ett par dagars förberedelser hemmifrån. Nu har jag hunnit med att träffa hela tjocka släkten och många av mina fina vänner. Det var häftigt att träffa Jorunn och Linnea, eftersom jag inte träffat dem sedan flytten i augisti... 

Och idag så tar plötsligt detta 2010 slut. Ett år som nog varit det härftigaste hittils! Tänk vad mycket man hunnit med. En termin på gymnasiet, student och hela det köret.. sedan resan till grekland och eftere det jobba på firman. Och inte minst, flytten till Tyskland. Ett nytt land, ett nytt sätt att leva, och många nya vänner. 

Jag vet inte.. kanske på grund av allt det nya, så känns det extra skönt att få avsluta detta år med några av mina äldsta kompisar. I höst har vi gjort olika saker på olika håll, men så träffas vi alla igen på årets sista dag :) Det kommer bli bra, det kan helt enkelt inte misslyckas!! 

Såååå, nu öskar jag er alla ett gott nytt 2011! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0