förberedelser

Nu börjar hemresan närma sig :) Checkade in nu på morgonen, så biljetten är utskriven och ligger på skirvbordet tillsammans med mitt pass. Idag ska jag försöka inhandla de sista sakerna som jag ska ha med mig hem. Jag ska svänga förbi folkhögskolan för att anmäla mig till vårens tyskakurs. Jag ska även fylla på pengar på min tyskamobil och så ska jag kolla upp vilken tid jag ska ta bussen till Weetze (flygplatsen) på torsdag.
  Funderar också på att börja packa lite smått redan nu, för jag vet hur det brukar bli annars.. haha ^^
MEN först ska jag ta och sova lite till.. för jag är fortfarande väldigt trött efter helgen. Och vill inte att min förkyldning ska utvecklas till något värre, lagomt tilll jul :S

Sååå vi håller tummarna för att resan hem på torsdag ska gå bra och att vi alla håller oss friska!!

Ett par kort från julafton 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0