9 dagar kvar - resefeber??

Mår inte bra.. Ont i ryggen i över en vecka, så har typ inte kunnat jobba något mer. Sedan så har jag ont i magen, fryser/svettas om vart annat. Svårt att sova och på dagarna har jag inte energi till att göra något vettigt. TOPPEN, nu när jag behöver utnyttja all tid så mkt jag bara kan!
  Kanske har jag drabbats av den berömda resefebern som jag bara skrattat åt innan. Känner mig inte nervös, men kan ju vara omedvetet. Måste iallafall ta mig samman, klaga får jag väll göra när jag väl är där nere. Nu vill jag bara hinna med alla förberedelser, börja packa och träffa alla vänner. Börjar redan köra ihop sig. Helgen blir rena kaoset just nu, hade väll trott att allt skulle lösa sig, positiv som man är.. Familjen skulle resa bort, perfekt tillfälle att träffa alla och ett hus som är tomt, bättre blir det ju inte! Men dessa planer smidde jag under en perion i sommras då jag var med min familj hela tiden. Då kände jag att det var viktigare att träffa vännerna.
   Fattar inte hur jag tänkte! Jag ska va borta till jul, och jag bryr mig inte om att va med familjen innan jag åker iväg :S OOkej, så jag åker upp till Örebro i helgen. Då får jag chansen att vara tillsammans med dem en sista gång :) Då har jag ändå slutet av denna veckan och början av nästa vecka kvar att packa och träffa alla kompisar! 
  
Så dagens planer blir väll att strukturera upp det hela lite bättre, samt att städa rummet! Japp det låter rimligt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0