13 dagar kvar

Mindre än två veckor kvar. Har väll inte kommit så värst mycket längre i min planering och förberedelser. Passar på att träffa så många av mina vänner nu istället, plus att jag fortfarande jobbar en hel del. Men nästa vecka blir det nog bara ett par dagars arbete, så då kommer jag kunna lägga ner mer tid på själva flytten. Linnea ska komma hit och hjälpa mig att packa, för en gångs skull tror jag att hennes kära listor kan vara till nytta för mig :P (hon gör alltid listor, vad det än handlar om..)

Ska försöka lägga upp lite bilder på mitt kommande hem. Det är bilder jag tog i våras när jag och Jorunn var och hälsade på familjen över en helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0