En vecka till julafton :)

Nu kan jag inte låta bli att räkna ner dagarna fram till min hemfärd :) Det ska bli så skönt att komma hem och träffa alla igen!!
Men det går egentligen ingen större nöd på mig här nere heller. De senaste veckorna har, utan tvekan, varit de bästa hittils :D :D Det märks när man kollar hur ofta jag är inna och skriver ^^ haha..

Men den här veckan har jag iaf äntligen inhandlat mina första julklappar! Är alltid ute i såå god tid.. :S Jag har även lyckats göra två små söta pepparkakshus med barnen + att vi ska bara "vanliga" pepparkakor idag :) 
(det kommer komma bilder, både på dem och på pepparkakshusen)

Idag hade jag min sista tyskalektion och måste ta och anmäla mig för nästa kurs, får ta och göra det på måndag. Måste även ta och börja packa lite smått, så att jag får med mig allt jag vill när jag åker hem. 
Ikväll blir den lugn hemmakväll iaf, ska passa barnen medan föräldrarna är ute och roar sig lite!

Imorgon blir dock att träffa lite folk, det blir kul :) 
Men nu måste jag hämta Nils!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0