Ich bin sooo glücklich!! :D

asså vilken kväll!! jag är såå glad att jag åkte till den där aupair-träffen. Alla där var verkligen så trevliga och hälsade mig välkommen direkt när jag klev inanför dörren. De två timmarna som träffen varade bara flög iväg, så kl 9 när den var slut bestämde vi oss för att gå och sätta oss på en pub och brata lite mer. Vi ska ses både på lördag och på söndag och nästa vecka på lördag ska hela gruppen göra en resa till Köln :) :) :)

Känns verkligen som den sista biten har fallit på plats idag. Innan har det varit tillräckligt att bara vänja sig vid allt nytt och lära känna familjen. Men på senaste tiden har jag mer och mer saknat människor i min egen ålder, vilket är ganska självklart :P

Men nu måste jag verkligen sova, för imorgon är en ny dag, och min andra tyskalektion. Kanske lär jag känna ännu fler då ;) god natt alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0