Häääärligt!

Just nu känns allt bara helt underbart!! Sedan barnen började skolan och dagis i måndags har jag varit ledig varje dag mellan 8 och halv 4 :) Oftast har jag först gått hem och vilat lite, och kanske läst en bok. Sedan har jag åkt in till ett köpcenter som ligger i den här delen av stan, dit går spårvagn 712. Där har jag köpt lite småsaker som jag har behövt och även ett nytt kort till min mobil. Så om det är någon som vill snacka så kan den skicka att sms till mig, så kan jag ringa upp ;) jag ringer nämligen gratis till alla fasta telefoner i sverige!! :D :D

Mitt nya nummer är: +49174 4088212

Igår när jag var på stan och hade köpt allt jag behövde köpte jag mig en glass och satte mig på ett café. Det var riktigt härligt :) Vädret är underbart, soligt och 25 grader.
  Det ända som oroar mig lite är att jag tycker min lediga tid är så bra just nu, men jag undrar om jag kommer tycka samma sak om ett halvår. Tröttnar man inte på att ta det lugnt på dagarna och kanske ta en vända på stan?? Aja, det är ingen idé att oroa sig massa i förväg. Jag trivs just nu och det är huvudsaken!
  Har även märkt att det är ganska så skönt att stryka kläder. Asså det är ganska så avkopplande :P

Lite andra små saker som jag snabbt kan nämna är att när vi i fredags var lite sena till en cirkusföreställning. Då körde Fabrice i 195 km/h!! och det var lagligt!! :S Jag höll på att kissa på mig..
   Till en fin middag i lördags drack vi vin som var 14 år gammalt (!), och de visade mig precis hur man skulle snurra på glaset och lukta och allt det där som alla sk vinexperter gör xD (Fabrice jobbar som vinförsäljare, om jag glömt att berätta det.)

Nu ska jag ta med min bok ut i trädgården och läsa lite. Ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: lina

åh vilket äventyr du lever! vad kul!!! haha jag gillade den lilla snabb-faktan på slutet ;D PUSS

2010-09-02 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0