Gud kan allt!

Jag: "Titta mannen där har tatueringar i hela sitt ansikte, det kommer han nog ångra när han blir gammal".
Nils: "Men går det inte alls bort?"
Jag: "Nej de gör de inte"
Nils: "Va!? Inte ens med tvål och vatten??"
Jag: "haha, nej Nils. Det är ingen som kan ta bort en tatuering" (vet att det iof finns laser och så, men det orkade jag inte förklara för honom)
Nils: "Jo det finns en som kan ta bort tatueringar"
Jag: "Eh.. jaha, vem då??"
Nils: "Gud!! För han kan göra allt!"

Vad svarar man på det?







Idag lämnade jag in min kamera på reparation, det kommer ta mellan 10-14 dagar. Har fått låna familjens kamera, men har inte hunnit att lägga in några av mina senaste bilder på datorn. Bilderna ovanför har jag tagit med min mobil.

Imorgon förmiddag ska jag gå på min första tyskakurs. Det ser jag verkligen fram emot. Jag hoppas på att träffa många trevliga människor :) 

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Alltså Nils, så uppriktig ;) men ja, vad svarar man på det? Haha hoppas iallafall att du har det super där borta, vi hörs nästa vecka!

puss och kram

2010-09-22 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0