grismage :S

Måste säga att jag varit glatt överaskad av den goda maten man äter i den här familjen, men idag var det ett bottennapp. Innan flytten var jag rädd för att det bara skulle serveras glodlår och sniglar, eller vad som nu är typiskt franskt.. men det har faktiskt bjudits på helt normala saker ;)  ..tills idag då. Korv bestående av mald grismage, jammi.. o_O  oxh sedan till råga på allt, blodkorv, eller svartkorv som den kallas. typ som blodpudding :S uhuh. Men ingen panik! Det fanns även annat på bordet som gick ner betydligt lättare! :)

Har tagit massor med fina bilder på familjen och allt vi gjort tillsammans. Men min kamera vägrar att föra över dem till datorn just nu, himmla trist! :( Tanken var ju att visa vad jag gör på dagarna med både text och bilder, men det får dessvärre bara bli det ena just nu. Hoppas ni står ut! :P

go natt på er alla! 


Kommentarer
Postat av: Syster Amanda

Vad är det för fel med lite konstig korv då? Det är ju alltid äckliga saker i korv, du vet bara inte om det. ;)

2010-09-07 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0