bästa helgen :) :)

Vilken helg!! Både igår och idag har jag varit med alla mina nya vänner. Vi har åkt till olika städer, t.ex. Haan, Solingen och Wupertal. Kul att få se lite annat! Vädret har varit bra, men lite kallare än tidigare. Trist att fortfarande inte ha någon kamera, men min kompis Anna, eller Anyuta som hon egentligen heter, har skickat några bilder till mig så länge ;)

Just nu känner jag inte för en ny lång vecka med tidiga mornar.. men tror det kommer bli lite mindre arbete än vanligtvis, för barnens mormor från Frankrike ska bo hos oss till nästa måndag och hon ska vara med mig och barnen nästan hela tiden ;P Hon kan dock flytande svenska, mkt bättre än Adeline, så det är ju skönt för mig :P hehe

Här kommer en bild från igår när några av oss besökte Wupertal :)



Jag hade också en glass, men när fotot togs var den redan i magen..
Kan snabbt säga vad alla heter:
bak (från vänster)står Mari och Anna. Fram (från vänster) sitter jag, Harshi och Natalia.

Kommer komma mer bilder allt eftersom!

Nu ska jag sova och det ska bli RIKTIGT SKÖNT!! :D såå, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0