Sämsta/bästa humöret hittils..

Snurrig dag måste jag säga. Sov inte så bra i natt och det var verkligen med nöd och neppe som jag kunde dra mig upp ur sängen när den eländiga mobilen satte igång att vibbrera. Trött och förkyld drog jag bara på mig mina myskläder och gick för att vecka barnen. Nils var så gott som stendöd den första halvtimmen, men tillslut hade jag fått ner båda barnen till köket. Jag visste att om allt skulle flyta på från och med då, så skulle vi hinna i tid till skolan.
  MEN varför ska man ha sådan tur!? Just idag skulle Nils testa min absoluta tålamodsgräns, och han nådde den...
Trodde inte att jag skulle kunna bli så arg på en gullig femåring, men det kunde jag tydligen. 
  Sååå, tio minuter försenade till skolan och en illgråtande Nils blev resultatet av den här morgonen!

Men nu! Nu är jag jätteglad ;) ikväll har allt bara flytit på så bra. Vi åt en jättetrevlig middag, ALLA FEM!! Nils hade för länge sedan glömt morgonen och var en riktigt mysig pojke med massor av pussar och kramar på lager. :D :D 
Och även om jag nu är jättetrött och förkyld, så känns allt för tillfället perfekt!

Nyss knackade Adeline på min dörr. Hon var borta i USA hela förra veckan och nu kom hon in med en massa presenter! En resennecessär fylld med en massa bra saker, en kartong med godsaker, amerikanskt te (mest på skoj, eftersom jag dricker te hela tiden) och en rosa, jättemysig munktröja :) :) :) Såååå gulligt!!

Nu ska jag sova! ha det så fint alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0