morgonpromenad

Vi har haft riktigt höstrusk här nere den senaste tiden. I natt trode jag verkligen att taket på huset skulle flyga av..
Igårmorse var det dock uppehåll, iaf från regnet. Så jag tvingade mig ut i blåsten för att äntligen få i mig lite frisk luft.
   Som vanligt bar det av ner till floden. Självklart kan man gå inne i stan också, men då måste man koncentrera sig hundra procent på all trafik osv. När jag går vid floden kan jag koppla bort allt runt omkring och lyssna på ljudboken jag lagt på Ipoden. ("Tyskungen", av Camilla Läckberg - rekomenderas!)


Så här såg det ut på min, minst sagt, uppfriskande morgonpromenad..

Vägen ner till floden är inte den vackraste direkt.. denna bänk brukar allt för ofta få aggera säng åt någon stackars uteliggare













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0