3 månader = 1/4

I helgen var det exakt tre månader sedan jag flyttade hit.

Egentligen känns det som att jag har varit här mycket längre än så. Speciellt den första månaden kändes väldigt lång. Men nu känns det som att saker och ting fallit på plats och jag har fått in vissa rutiner i min vardag, vilket gör att tiden rullar på lite mer. 
  Speciellt de senaste tre vekorna har bara sprungit iväg. Men är ganska glad för det, för just nu längtar jag bara till jul.. haha :)

Julmarknaden öppnade i helgen, den liknar inget jag tidigare sett. Var inne  i Altstadt i fredags natt, det var verkligen SÅÅÅ vackert!!! Tyvärr hade nästan alla marknadsstånden stängt, eftersom det var ganska sent. Men hann att plåta ett par bilder ändå, blir nog mer den kommande veckan ;)





Om ni vill läsa lite om julmarknaden kan ni kolla in den här länken (på engelska): http://www.duesseldorf-weihnachtsmarkt.de/index.php?id=1932&L=1


Kommentarer
Postat av: Syster Amanda

Jag har börjat ladda julstämning nu. Jag har druckit glögg, sniffat saffran och bakat med det, ätit pepparkakor och gjort julgodis. Slå det du! :D

2010-11-22 @ 17:04:02
Postat av: Lina

så himla fint!

2010-11-29 @ 17:16:52
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0