Hej!

Tanken på att skaffa en blogg dök bara upp för ett par dagar sedan. Jag är inte så värst intresserad av bloggvärlden egentligen, men nu när jag snart lämnar landet kan det kanske bli en kul grej. Jag flyttar nämnligen till Düsseldorf (tyskland) i mitten av augusti. Där ska jag jobba som aupair ett år. Förhoppningsvis kommer jag att kunna dela med mig av mitt nya liv, som säkert kommer innehålla både upp- och nedgångar.

Än så länge får ni stå ut med att det inte är den mest komplicerade designen på den här sidan. Jag kommer troligtvis inte heller att skriva så jättemkt under tiden här i sverige, utan jag kommer nog mer sätta fart på bloggandet när flytten närmar sig :)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0