slappa

Äntligen en dag jag lyckas hålla mig hemma på :) Det har, som vanligt, varit en intensiv vecka och jag har bara hunnit med hälften av allt jag tänkt. Självklart är det de lite mer tråkiga sakerna som jag skjutit på, som t.ex. att plugga tyska ^^ Nästa vecka slutar min tyskakurs och jag ska göra ett avslutande test.. usch, måååste ta och repetera lite. Men självklart finns det alltid andra saker som lockar mer, än att sätta näsan i en bok.

Den här veckan har jag sett många nya platser i  Düsseldorf, tack vare Paulo. Eftersom han känner stan mkt bättre mig, åker vi till en ny del nästan varje dag. Och jag som trode att jag började hitta här.. men känns som att det aldrig tar slut på nya stadsdelar.. haha.

Ikväll ska jag passa barnen, igen.. som förra lördagkvällen :( Lite segt, eftersom jag hade planerat in en tjejkväll med lite mys. Men istället blev det en lugn kväll hemma. Funderar dock på att dra ut en sväng efter att föräldrarna kommit tillbaka. Men vi får se :) " Ich lasse mich überraschen". ( "jag tar det som det kommer") 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0