Lugg och slingor

Efter mycket velande hit och dit om hur jag skulle göra med håret, blev det tillslut en kompromiss! Ena stunden var jag sugen på att göra håret blont, i nästa stund brunt. Nu blev det slingor i både blont och brunt! Att jag vill spara ut håret var jag säker på, men ändå ville jag klippa någe anorlunda.. så det blev lugg.. kommer nog ångra mig tusen gånger, eftersom det kommer innebära en del arbete, med mitt rätt så lockiga hår :P men det finns ju hårspännen att ta till!

så här blev i alla fall resultatet, och själv blev jag nöjd :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Bajsnajs döh!

2011-03-19 @ 22:44:45
Postat av: Lina

fiiiiint!

om du hinner kan vi ju ta en fika när du är hemma över påsk! puss

2011-03-28 @ 22:31:44
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0