Ny månad - nya möjligheter

Första februari idag. En gråmulen dag och en seg kropp som bara sovit ca 5 timmar. Men när jag skulle kliva in i mitt rum kl 1 inatt låg det 300 euro utanför dörren. Nu ska jag noggrant planera och tänka efter hur jag ska spendera dem, så att det inte blir som de här två sista veckorna.. Har redan lagt undan en del, och nu ska jag direkt till badhuset och köpa 10 x kort. NU ska jag sätta fart med träningen på allvar. Jag ska hålla i mina förmiddagspromenader och så ska jag försöka gå och simma minst 2 gånger i veckan! Det är faktiskt inte så långt kvar till sommaren och även om en strand i Tyskland för alltid kommer vara en obesannad önskan, så kommer det finnas gott om dagar att gå i lättklädda sommarkläder!

Så nu ska jag försöka förvandla denna, annars ganska så trista månad, till något mycket bättre. Jag kan faktiskt se en ganska så bra framtid här nere :D Tror att våren bara kommer springa iväg, men en massa roliga händelser och upplevelser. Och faktum är att jag nu kommit halvvägs i mitt tysklandsliv :)

En bild från en av mina första dagar här. Känns såååååå länge sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0