måndag

Efter en ganska så soft vecka är det nu dags för en, kanske inte lika rolig vecka. Danielle åkte hem igår, och det kommer kännas tomt utan henne här hemma.
   Den här veckan kommer också att vara lite anorlunda, men på ett annat sätt. Jag, Nils och Adeline vinkade nämligen av Viktoria imorse. Hon ska vara på klassresa hela veckan.
   Det kommer kännas konstigt att bara ta hand om Nils. Om det blir lättare eller svårare går inte att säga i förväg. Kanske blir det skönare med tanke på att barnen inte kan retas och bråka med varandra. Å andra sidan kommer jag säkert att behöva ge Nils extra mkt uppmärksamhet, nu när han inte har sin syster att leka med.

En ganska skön helg har det varit. Viktoria fyllde 9 i lördags. Vi väckte henne med paket och tårta. Sedan gick jag och sov lite till... haha.
  Kl 3 var det dags för barnkalas. Då fortsatta jag att gömma mig uppe på mitt rum. Sedan åkte jag in till stan och satt med Mia på Starbucks i x antal timmar. Drog även runt lite på stan.

En ganska lugn helg helt enkelt. Mkt skönt! :)

Här är lite bilder från när vi firade Vitkoria i lördags.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Armbågarna!!!!!!!

2011-04-06 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0