reeegn

Bara för att jag skrytit så mkt om det fina vädret de senaste dagarna så var det idag helmulet när jag vaknade. Det kändes som att gå upp mitt i natten, för det var verkligen mörkt och hämskt ute. Barnen var extra svåra att få upp idag, och sedan fick jag tjata och tjata och tjata för att få dem att klä på sig, borsta tänderna och äta sin frukost liiite snabbare. Förstår hur föräldrar kan känna sig ibland.. :P
   När vi väl kom iväg var vi verkligen försenade, något jag inte tycker om.
Därför var det extra skönt att sedan komma hem till ett tomt hus och bara krypa ner i sängen en stund till med en bok. "Snömannen" av Jo Nesbö (norskt ö) rekomenderas starkt!

När jag trode att det slutat renga cyklade jag iväg till universitetet för att fråga om tennisträning. Medan jag cyklade vilse i den stora universitetsbyn började det spöregna.. När jag kom hem var jag dyngsur inpå bara kroppen och hade inte heller haft några större framgångar med tennisletandet..

Så även om allt gått förvånansvärt bra, så har livet här även sina bättre och sämre stunder ;) Imorgon ska jag in till centrum för första gången (lycka till), kanske shopa lite!? Fick min första lön idag, wohoo :P

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0