"Jag älskar dig"

Usch, blev sent idag. Sett x-man på tyska, bra övning med en flim som man kan typ utantill ;)

Idag när jag skulle blocka undan barnens mellis på eftermiddagen kom Viktoria smygande fram bakom mig. Hon drog mitt huvud nedåt, och sedan viskade hon i mitt öra; "Jag älskar dig". Det var så himla gulligt! Jag vet att det inte alltid betyder lika mycket för barn som för oss äldre, men det kändes verkligen som att hon menade det. Att även få hejdå pussar varje gång jag ska gå känns också så gulligt. Kan iof vara för att de är fransmän, hehe, men ändå :P

Imorgon ska vi gå på en stor marknad som anordnas varje lördag och sedan ska vi ha grillfest med grannarna, det blir nog nice!

Ha det bra och god natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

åååh vad fint!

2010-09-06 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0