"JA!! NEEEJ.."

Börjar med "neeejet": Har ju klagat på att min kamera inte går att koppla in till min dator, men nu har jag ett ännu större problem. Den går även inte att ladda.. Såå nu kan jag varken ta eller titta på kort :( :( :( Det känns verkligen jättetrist för jag hade med kameran in till centrum idag för att ta lite kort, och sedan lägga upp dem här för att visa. Men nej det gick alltså inte. Nu måste jag troligtvis vänta tills jag kommer tillbaka till Sverige innan jag kan få den fixad, för Mediamarkt här vill inte göra något åt saken.

MEN har även lite roligare saker att berätta. Idag var jag alltså på stan och shopade lite. Modet är inte alls lika här som i sverige, så HM idag räddade mig :P Men mitt bästa inköp var endå denna lilla sak:


 


Har änns hunnit att lyssna på den, men nu kan jag snart inte vänta längre.. ;)

En timme kvar tills jag ska hämta barnen, så det blir perfekt att lyssna lite på Linkin Park och vila, för det är viktigt att samla alla sina krafter innan stormen!

Ha det fint nu alla, och glöm inte att boka in vecka 41!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0