Amerikaner, Japaner, Mexikaner, Afrikaner .. och en svensk..

Nu har jag varit här i exakt en månad och idag började min tyskakurs.
Det var minst sagt en blandad skara som samlades inne på folkhögskolan. Både män och kvinnor, både unga och gamla och från alla delar av världen. Jag tror dock att jag var en av de yngsta, men det var fyra andra aupairer. Jag satt med två, en från USA och en från Sydafrika. Pratade även lite med en från Japan.
   Idag var alla ganska tysta och blyga, men på fredag hoppas jag lära känna några av dem lite bättre! :) 
Frau Jacob, lärarinnan var riktigt snäll och rolig. Jag tror att det kommer bli riktigt roligt att gå på tyskakurserna i fortsättningen.
    Nu ska jag sätta mig ute i solen, om det inte är för varmt, och läsa lite. Idag är det över 25 grader!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0