Julstämning

Har jobbat lite på mig julstämning idag. Fixat en lista på spotify med enbart julmusik, slagit in lite julklappar, bakat pepparkakor, åkt pulka och gjort en snögubbe :)

Nu sitter jag uppe på mitt rum och ur mina högtalare klingar "Do they know it's christmas". Kvällen gick mkt bra, trots att jag gjorde ett MYCKET stort misstag på eftermiddagen.. Jag låste mig och barnen ute!!!! Jag har bara gått och väntat på att detta skulle hända, men varför just idag när det var så kallt och snöigt!!?? Det är så dumt, för man behöver ingen nyckel för att låsa ytterdörren och det gör ju att det blir väldigt lätt att låsa ute sig. Föräldrarna var långt iväg och skulle köpa en ny bil, så det var bara att göra det bästa av situationen, helt enkelt leka i snön. På så vis skulle inte barnen bli kalla eller uttråkade.
Den som led mest var nog jag, för jag hade inte ett dugg varma kläder.. Grannarna måste undrat vad som stod på när jag sprang typ 20 varv runt huset för att hålla mig varm ^^ haha

Här kommer iaf bilderna från våra fina baktverk!






Kommentarer
Postat av: Sara

Va fint! :D Brukar man baka pepparkakor i Tyskland eller har du för över traditionen nu:? :)

2010-12-18 @ 23:06:57
URL: http://lovingvintage.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack :) Nej här nere vet de inte vad pepparkakor är! stackarna ^^

2010-12-20 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0