En helg hos Tina :)

Ursäkta för lite dålig uppdatering på sista tiden, vet inte vart tiden tagit vägen..

Förra helgen åkte jag till Ascheberg och träffade Tina. Det var skönt att komma bort ett tag ;) Åkte på fredagkvällen och det gick inte riktigt som planerat.. Skulle ta tåget till henne och jag var tvungen att göra ett byte i Dortmund. Men tåget från D'dorf gick sönder, sååå.. jag missade alltså mitt andra tåg. Lyckades dock, med lite hjälp av Tina och hennes bror, att hitta ett annat tåg som gick till en stad i närheten av Ascheberg :) Där blev jag sedan upplockad av dem båda!

Blev inte så mkt mer den kvällen, eftersom resan tog lite längre än beräknat. På lördagen var det dock full fart. Vi tog tåget till Münster och där gick vi i affärerna och på julmarknaden, myyyysigt :)



Sedan åkte vi hem en sväng, innan vi åkte in till Münster igen på kvällen. Då hängde även fem andra mkt trevligt människor på :)










På söndagen var vi hemma och tog det lugnt. Bl.a så bakade vi kakor, mumsfillibabba! ^^





Tack för en underbar helg Tina! :) Det här måste vi göra om snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0