katarrhelvete

Blää, usch, fy, orkar inte mer!!! Galet hur piss man kan må. Inte kunnat käka som vanligt på över en vecka, och nu får jag inte i mig någe utan att det kommer upp igen :/ Familjen är bortrest så jag har tagit min tillflykt ut till mormor och morfar. Mormor är världens gulligaste!! tar hand om mig som om jag var fem år, känner min nästan så liten faktiskt. Direkt när man är sjuk eller mår dåligt blir man som ett litet barn, så känner iaf jag. Vi åkte till Söderköping och handlade allt som jag möjligtvis skulle kunna få i mig, och som tack spydde jag ner bilen...

Skulle göra vad som helst för att bli pigg och glad igen!!! De här sista dagarna vill jag ha till att träffa vänner, packa och bara njuta av allt en sista gång. Istället är jag en tjurig gnällspik, wohoo.

okej, så jag har magkatarr och det är 4 dagar kvar, bara att gilla läget. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0