En natt kvar

Linnea åkte precis, HJÄLP HJÄLP HJÄLP!!!

Har packat ganska mkt idag, har inte alls fått ner allt jag hoppats få plats med, men det löser sig nog. Mamma har hjälpt mig hela dagen med att fixa allt, hur ska jag klara mig utan henne?
Sagt hej då till alla nära och kära. Mår bättre nu iaf, skulle inte varit en rolig start på mitt nya liv annars  :S

Det konstiga är att jag fortfarande inte insett vad som håller på att hända, att jag åker om typ 12 timmar.. Somsagt så är jag långt ifrån klar med allt vad packning heter, så det blir väll inte så många timmars sömn i natt, med tanke på att klockan redan är över 1. Men å andra sidan vet jag inte hur mycket jag kommer kunna sova, kommer säkert fara runt en och annan tanke i mitt lilla huvud. Vore ju konstigt annars.

Sååå sista natten i min säng, MIN säng, buhuu!! kommer sakna den. Men det går inte att tänka på allt man kommer sakna, den listan blir nog på tok för lång. Nej nu tänker vi possitivt istället!! En skön natts sömn och sedan fixa all "rolig" packning och sedan; Adjöss!! Det låter ju ganska så nice, eller...

nej nu svamlar jag bara en massa, är nog både förvirrad, trött och nervös :P 

Nästa gång jag skriver är jag i Tyskland!! Får se när det blir för jag har inget internet fixat där nere ännu. Men vi håller tummarna för att jag ska hitta något som funkar ganska så snabbt. Blir ju ganska så handikappad utan en fungerande dator.

Ha det fint! go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0