20 dagar kvar

Första augusti idag då, vilket betyder att det alltså är exakt 20 dagar kvar tills familjen svänger förbi här hemma och tar mig till mitt "nya hem".
    I veckorna när jobbet hägrar tänker jag inte så mycket på framtiden, men nu under helgen har jag fått mer tid att tänka på det som ligger framför. Tror det börjar gå upp mer och mer för mig nu. Trots det känns det som att mina nära och kära tänker mer på min flytt än vad jag själv gör. Eller de verkar iallfall förså mer vad det innebär än vad jag verkar göra. Min mamma är nog mest engagerad, vilket iof inte är någon direkt överaskning. Hon har skickat länkar till mig på olika hemsidor med barnpyssel och tips på grejer som man kan hitta på med barn :) så gullig hon är!
   Idag var jag ute hos min mormor och morfar. Min mormor tycker att jag ska baka mycket med barnen, så jag fick en privat kurs i hur man bakar bullar ;) Bullarna blev ganska så mycket för stora, men minst lika goda!

Nu ska jag sova! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0